Sklep internetowy www.e.piraya.pl prowadzi firma :
Piraya Marek Nycz
43-502 Czechowice-Dziedzice
ul. Falista 20
NIP: 652-139-55-24
REGON: 240774075
tel. 506631305
e-mail: info@piraya.pl
Credit Agricole
Nr konta: 32 1940 1076 3040 4971 0000 0000
Sklep internetowy www.e.piraya.pl umożliwia dokonywanie zakupów zgodnie z niniejszym regulaminem.
- Poprzez zarejestrowanie lub zalogowanie się, klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 803 z póĽ. zm.)
- Aby dokonać zakupów należy zarejestrować się w systemie sklepu poprzez stronę www.e.piraya.pl. Zamawiający zobowiązany jest do podania swojego adresu zamieszkania, numeru telefonu oraz adresu e-mail w celu realizacji zamówienia.
- Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz do likwidacji konta użytkownika.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe przeprowadzenie procesu zamawiania.
Przedmioty transakcji
- Przedmiotami transakcji są produkty wymienione w ofercie sklepu.
- Produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta
- Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone w wartości brutto w złotych polskich.
Zamówienia
- Klientem sklepu może być wyłącznie osoba, która ukończyła 18lat.
- Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
- Zamówienia należy składać poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu lub poprzez e-mail
- W przypadku wybrania formy płatności „przedpłata” zamówienia będą realizowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
- Klient po złożeniu zamówienia otrzyma automatyczny e-mail zwrotny potwierdzający fakt złożenia zamówienia oraz jego specyfikację.
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień regulaminu sklepu.
- O ewentualnych problemach związanych z realizacją zamówienia klient powiadamiany jest najszybciej jak to możliwe.
Formy płatności
- Przelew bankowy:
Piraya
43-502 Czechowice-Dziedzice
ul.Falista 20
Nr konta: 32 1940 1076 3040 4971 0000 0000
W tytule przelewu należy podać nr zamówienia, który otrzymacie Państwo w potwierdzeniu przesłanym na adres mail.
———————————————-
- Płatność za pobraniem.
- paypal
- PayU
Wysyłka
- Termin dostawy zamówionych towarów zależy od jego dostępności. Najczęściej zamówienia realizujemy od 1 do 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie (w przypadku przedpłaty).
- Czas dostawy: Paczki wysyłamy w ciągu 1 do 2 dni roboczych.
- Towary dostarczane są :
- InPost Paczkomaty24 (zakupy do 200zł – 14zł), zakupy powyżej 200zł – przesyłka Grastis!
- kurierem InPost (20zł), zakupy powyżej 500zł – przesyłka Grastis!
- kurierem InPost za pobraniem (25zł), zakupy powyżej 500zł – przesyłka Grastis!
- InPost Paczkomaty24 pobranie (zakupy do 200zł – 21zł), zakupy powyżej 500zł – przesyłka Grastis!
- Koszty przesyłki pokrywane są przez zamawiającego i zależą od wybranego sposobu płatności.
Dowody zakupu
- Każda transakcja zakupu potwierdzona jest paragonem lub fakturą VAT.
Zwroty i Reklamacje
Reklamacje i zwroty przyjmujemy tylko elektronicznie po wysłaniu zgłoszenia na skrzynkę mailową info@piraya.pl
Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).
- Klient ma 14 dni na zwrot/odstąpienie od umowy bez podania przyczyny
- Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych.
- Koszty zwrotów ponosi kupujący.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu bądź rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
- Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep. UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!
- Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany przez nas w e-mailu zwrotnym.
- Inne postanowienia wg Ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta, art. 27
Gwarancje
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych po dostarczeniu towaru ma w/w adres. O statusie reklamacji klient zostanie poinformowany e-mailem.
- Towary sprzedawane przez sklep objęte są 2 letnią gwarancją producenta.