Sklep internetowy www.e.piraya.pl  prowadzi  firma :

Piraya Marek Nycz
43-502 Czechowice-Dziedzice
ul. Falista 20
NIP:  652-139-55-24
REGON: 240774075
tel. 506631305
e-mail: info@piraya.pl

Credit Agricole
Nr konta:  32 1940 1076 3040 4971 0000 0000

  Sklep internetowy www.e.piraya.pl umożliwia dokonywanie zakupów zgodnie z niniejszym regulaminem.

  •  Poprzez zarejestrowanie lub zalogowanie się, klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 803 z póĽ. zm.)
  •  Aby dokonać zakupów należy zarejestrować się w systemie sklepu poprzez stronę www.e.piraya.pl. Zamawiający zobowiązany jest do podania swojego adresu zamieszkania, numeru telefonu oraz adresu e-mail w celu realizacji zamówienia.
  • Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz do likwidacji konta użytkownika.
  • Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe przeprowadzenie procesu zamawiania.

   Przedmioty transakcji

  •  Przedmiotami transakcji są produkty wymienione w ofercie sklepu.
  •  Produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta
  • Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone w wartości brutto w złotych polskich.

   Zamówienia

  • Klientem sklepu może być wyłącznie osoba, która ukończyła 18lat.
  • Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  • Zamówienia należy składać poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu lub poprzez e-mail
  • W przypadku wybrania formy płatności „przedpłata” zamówienia będą realizowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
  • Klient po złożeniu zamówienia otrzyma automatyczny e-mail zwrotny potwierdzający fakt złożenia zamówienia oraz jego specyfikację.
  • Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień regulaminu sklepu.
  • O ewentualnych problemach związanych z realizacją zamówienia klient powiadamiany jest najszybciej jak to możliwe.

   Formy płatności

  • Przelew bankowy:

Piraya 
43-502 Czechowice-Dziedzice
ul.Falista 20

Nr konta:  32 1940 1076 3040 4971 0000 0000

   W tytule przelewu należy podać nr zamówienia, który otrzymacie Państwo w potwierdzeniu przesłanym na adres mail. 

———————————————-

  • Płatność za pobraniem.
  • paypal
  • PayU 

   Wysyłka 

  • Termin dostawy zamówionych towarów zależy od jego dostępności. Najczęściej zamówienia realizujemy od 1 do 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie (w przypadku przedpłaty).
  • Czas dostawy: Paczki wysyłamy w ciągu 1 do 2 dni roboczych.
  • Towary dostarczane są :
    • InPost Paczkomaty24 (zakupy do 200zł – 14zł), zakupy  powyżej 200zł – przesyłka Grastis!         
    • kurierem InPost (20zł), zakupy  powyżej 500zł – przesyłka Grastis!       
    • kurierem InPost za pobraniem (25zł), zakupy  powyżej 500zł – przesyłka Grastis!    
    • InPost Paczkomaty24 pobranie (zakupy do 200zł – 21zł), zakupy  powyżej 500zł – przesyłka Grastis!  
  • Koszty przesyłki pokrywane są przez zamawiającego i zależą od wybranego sposobu płatności.

   Dowody zakupu 

  •  Każda transakcja zakupu potwierdzona jest paragonem lub fakturą VAT.

    Zwroty i Reklamacje

Reklamacje i zwroty przyjmujemy tylko elektronicznie po wysłaniu zgłoszenia na skrzynkę mailową info@piraya.pl

Zwroty  zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).

  • Klient ma 14 dni na zwrot/odstąpienie od umowy bez podania przyczyny
  • Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych.
  • Koszty zwrotów ponosi kupujący.
  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu bądź rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
  • Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep. UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!
  • Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany przez nas w e-mailu zwrotnym.
  • Inne postanowienia wg Ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta, art. 27 

   Gwarancje 

  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych po dostarczeniu towaru ma w/w adres. O statusie reklamacji klient zostanie poinformowany e-mailem.
  • Towary sprzedawane przez sklep objęte są 2 letnią gwarancją producenta.